Klicni center je definitivno namenjen tistim ljudem, ki radi govorijo, a hkrati tudi zelo dobro poslušajo. To morajo biti res zelo dobri prodajalci, saj na njih sloni celotno podjetje. Celotno podjetje nekako zaupa klicnem centru ter je prepričano, da bodo v klicnem centru prodali največ njihovih izdelkov ali pa prodali njihovo storitev.
Ravno zato je klicni center lahko hkrati zelo težka služba, a hkrati tudi zelo dobra in zabavna služba. Zelo pomembno je, da tisti, ki dela v klicnem centru, zelo dobro pozna produkt ali storitev, ki jo podjetje prodaja. Podjetje mora dati vse možne informacije klicnem centru, da si ti ljudje zapomnijo vse podatke in da so lahko na tak način pripravljeni na kakršnokoli vprašanje.
Klicni center je seveda tisti, na katerega se stranka lahko zanese in vpraša karkoli ji pade na pamet. Delo klicnega centra pa je, da na čisto vsako vprašanje suvereno odgovori. Zelo pomembno je, da pri odgovarjanju tudi prepričamo stranko k nakupu. Pri temu pa pride prav poslušanje, saj lahko samo preko poslušanja vidimo, kje je stranka v dvomih in v katero smer jo je treba prepričati. Ravno, zato je klicni center nekaj, kar bi lahko rekli, da je srce podjetja. Je res zelo pomemben del podjetja, saj tam dobijo stranke vse potrebne informacije in ravno tam s stranke na koncu odločijo za nakup ali pa ne.
Klicni center je lahko delo, ki je primerno za študente. Zelo veliko študentov se lahko veliko nauči ravno ko dela v klicnem centru. Klicni center te lahko zelo dobro nauči prodaje. To je pa seveda nekaj najboljšega, kar se človek lahko nauči.
Tudi moj brat je nekaj časa delal v klicnem centru, kjer se je res zelo veliko naučil. Moram priznati, da me je v tistem obdobju res presenetil, saj je prišel v čisto novi človek, saj je znal zelo dobro prodajati in zelo dobro poslušati, kar mi je bilo seveda zelo všeč, saj se je tako naučil nekaj več.